Thursday, July 21, 2011

Spontaneous Thursday #2

Di atas Bumi Allah SWT ni takde apa pon yang berbentuk mustahil untuk kita capai...
InsyaAllah.........kalau kita mahukan ia maka berusahalah untuk mendapatkannya...tetapi biarlah dengan cara yang diredhaiNya.....

Wednesday, July 20, 2011

Thursday, July 14, 2011

Spontaneous Thursday #1



REZEKI ALLAH SWT DIMANA-MANA SAHAJA
REZEKI ALLAH SWT JUGA BOLEH DATANG BILA-BILA MASA
SEBAGAI HAMBANYA HARUSLAH BERSYUKUR SENTIASA


Wednesday, July 13, 2011

wordless wednesday #4

AirMata itu Tanda Ape..??

Kadang-kadang bila dah tak boleh tahan aku akan rasa sangat DOWN....sepanjang 2 tahun kebelakangan ni aku kira-kira ade 3 kali aku rasa cam tu...sepanjang hari tahan rasa..diam membisu tak kata apa²...tak tau nak cakap apa....air mata jangan cerita..bertakung je tunggu nak pecah.....



sampai je rumah cari #kandajebat...nampak je beliau airmata tak tahan-tahan dah...terus melimpah²...basahlah baju beliau dengan lelehan air mataku ini....kanda cam biasa terpinga²..tertanya²...tapi dalam pada tu tangan memeluk erat dan tepuk2 perlahan belakang aku dengan seribu bahasa.....

bila aku dah puas nanges.,..beliau akan sibukkan diri bertanya..nape tadi..??cuba cerita..hehehehe...tapikan cubaan #kandajebat lom pernah berjaya....iva just cerita tapi kasi hint sikit2 jek..hehehehe....malas nak dengar kanda bebel sebenarnya..hahahaha..asalkan dapat luahkan perasaan melalui airmata dah lah...huhuhu...biasalah nak manja²...tapikan pada yang belom halal tu jangan nak ngade2 ikut eh.orang dah halal je boleh buat okeh,...kang orang tuduh blog aku ni blog menyesatkan jek...hehehe..agak² kalau iva dok luah perasaan kat blog ade orang muntah hijau tak..??????...heeeee tapi iva tau bukannya ade reader's pon blog ni...#okbai...

oklah...nak #lariikkkk eh nak pi sambung blogwalking..dah lama tak menulis...dah lama tak jalan-jalan blog kengkawan...dah lama sangat,,,rindu...

wordless wednesday #3